ПЛАН ТИЖНЯ
БІОЛОГІЇ.
Понеділок.
1.Відкриття тижня біології. Вступне слово вчителя.
2.Виступ агітбригади «Сім складових здоров’я».
Вівторок.
1.Конкурс віршів на біологічну тематику, збір цікавих приказок, прислів’в, афоризмів.
2.Конкурс газет, малюнків на біологічну тематику.
Середа.
1. «Юні знавці природи» КВК-вікторина з природознавства (6 клас).
2.Гра-вікторина «Що?Де?Коли?»
Четвер.
1.Урок-тренінг у 9 класі на тему: «Формування навичок здорового способу
життя».
2.Фотоконкурс «Природа нашого краю».
П’ятниця.
1.Підбиття підсумків тижня біології.
2.Нагородження переможців.
1 День
Виступ агітбригади « Сім складових Здоров’я»
( 7 учнів 7класу)
Діти виконують фізичні вправи
Вчитель: Агітбригада!
Учні :(разом) Здоров’я»
Вч.: Нагадує.
Учні: Дар здорового життя –найцінніший дар!
Вч. : Закликає.
Учні: Ваше здоров’я у ваших руках!
Вч. : Бути здоровим
Учні: Модно! Стильно! Красиво! Класно!
Вч.: Наше здоров’я залежить
-
від спадковості 20%
-
рівня медицини 10%
-
від екології 20%
-
способу життя 50 %
учні: Ми обираємо зоровий спосіб життя!
Пісня Червоної шапочки
Якщо ти життя цінуєш,
І хвилини не марнуєш,
Якщо хочеш буть красивим
І міцне здров'я мать
То тобі знання потрібні,
Дуже – дуже необхідні,
Треба азбуку здоров'я ,
Треба азбуку вивчать!
Вч . Насамперед не мати шкідливих звичок. Багато хлопців і дівчат палять.
Вживають спиртні напої, брутальні слова. Як же бути?
Була б чарівна паличка, як у казці, змахнув – і всі здорові!
Ну що ж я можу допомогти. Заплющте очі. Уявіть що йде дощ.
Хай він змиє все, що заважає бути здоровим.
( Діти тримають кольорові смайлики кольорів веселки)
Так це чарівна веселка здоров’я
1. Веселка заграла кольорами
І перший – червоний-ми бачимо з вами,
З червоним кольором оцим
Прийшов до нас «режим»
Організм наш як годинник тікає Щодня
2 .Без заперечення й вагань
Помаранчевий колір – це харчування , хочеш їсти? Ось реклама! Цікава
кольорова гамма.
Сухарики в ній рекламують, Мівіну, Снікерс, Марс і шоколад.
І Кока- Колу, Спрайт! Купуй усе підряд. Стійте! Не купуйте, бо
шкідливі ці продукти, і нема в них фруктів.
Без винятку друзі, овочі всі, дуже смачні, ягоди і фрукти теж, бо вітамінів
в них без меж.
3. Нове життя скоріше ти почни, шкідливим звичкам скажи ні!
Жовтий колір веселки горить, тож від шкідливого відмовся вмить! Почати вам
легше, покинути гірше. Хай рішення ваше буде мудрішим.
4. Зелений колір
–відпочинок на природі. Ура, екскурсіям, туризму і
походам! А там: ігри, змагання, сміх, азарт, каша, купання…
5. Колір голубий веселки – емоції гарні та добре серце. Відомий факт, хто
від душі сміється, для того зайві ліки й лікарі. Нехай же сміх ніколи не
старіє, нехай живе здоровий щирий сміх!
6 .Треба чистим буть і гарним. Синій колір - це вода. Мийтесь,
вмивайтесь і обливайтесь! Чисті руки - це здоров’я, мий частіше їх і краще.
Чисти зуби, мий волосся. Навички гігієни одначе, дівчатам потрібні і тобі
юначе!
7. Зарядка й фізична культура – здоров’я. Про це знає кожен і всі. Кличе до
спорту веселка – дає фіолетові промінці . Кожен день по розпорядку,
маємо робить зарядку. Для здоров’я вона - плюс. Намотай собі на вус.
Пісня « Веселий вітер»
Своє здоро'вя важливіш
Всього на світі\ 3 рази
Краса і сила переможе шторм і вітер,
І переможе негаразди всі,
Хай здоров'я не купиш за гроші,
Та його можна в спорті знайти,
Здоровим ти смієшся, жартуєш і доб’єшся ,
Всього того, що хочеш ти.
3 День
ЮНІ ЗНАВЦІ ПРИРОДИ
КВК ВІКТОРИНА З ПРИРОДОЗНАВСТВА
( 6 КЛАС)
УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ ГРИ: СТВОРИТИ 2 КОМАНДИ
ПІДГОТОВКА ДО ГРИ: УЧНІ ГОТУЮТЬ ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ,МАЛЮЮТЬ МАЛЬНКИ НА
ЗАХИСТ НАЗВИ КОМАНДИ, ПРИДУМУЮТЬ КАЗКУ
НА ЕКОЛОГІЧНУ ТЕМУ.
9 РАУНДІВ
1 «Вітання» - оголошення назви
команд, емблема.
. «ВОДА» - Усюди , де біжить
вона
Цвіте земля, цвіте країна.
Із дальніх місць, від гірських
рік
Її проводить чоловік,
Щоб землю вдосталь напоїти,
Щоб квітники зрання
полити.
«ПОВІТРЯ» - Через ніс проходить
в груди,
І зворотний робить
шлях,
Він невидимий а
отже,
Жити без нього не
можем
2 « Розминка»
( складання паспорту – анкети)
Заповнити паспорт – анкету проживання нашої школи.
1 Галактика
2 зоряна система
3 Планета
4 Країна
5 Область
6 Район
7 село
8 вулиця
9 будинок №
3 «
Математичний»
Розв’язати приклади, назвати рідкісну птицю України
67 вінценосний журавель
69 сірий журавель
4 «Краєзнавчий»
Упізнати тваринну користуючись
підказкою
Команда 1
1 у мене дві ноги, два крила, довга шия.
2 кожної осені відлітаю у вирій
3 про мене складено багато пісень
4 самці мого виду – однолюби
5 будую на плесах великі гнізда з трави та очерету
6 маю червоний дзьоб, біле пір’я, моє пташеня – герой відомої казки.
Команда 2
1 у мене дві ноги, два крила,
коротка шия.
2 у мене широка морда, але маленькі вуха.
3 веду нічний спосіб життя, живу у печерах
4 моє тіло вкрито шерстю
5годую своїх діточок молоком
6 дуже погано бачу вночі, але добре орієнтуюсь за допомогою ультразвуку
5 «Художній»
1 команда
Намалювати квіткову рослину підписати її органи.
2команда
Намалювати тварину, зовнішня будова
6 «Літературний»
Знайти помилку в тексті.
Лютий
Зінька – молода синичка. Якось у лютому полетіла вона в ліс.
Зустріла дятла, горобця, шпака, солов’я і багато інших.
Хороше в лісі , весело!
Раптом зашипіло навкруги, побігла лісом поземка, ударила блискавка,
загримів грім. Стало темно, як увечері. Налетів вітер, і посипалось червоне
листя з горобини, жовте з осики і сони.
Почався снігопад!
Зінька присмиріла, насупилась, ось – ось замерзне. Добре, що дятел пустив
її у
своє запасне дупло, а то зовсім пропала б.
Травень
У лісі ще багато снігу. Він сховався під кущами та деревами, і сонцю важко
його там знайти. Сонце лягає пізно, а встає рано. Але гріє вже гріє добре, у
зимових шубках і пір'ячках трішки жарко.
Але в лісі вже весело, не те що взимку. Скрізь почалося лісове свято.
Синичці
теж весело. Розцвіли конвалії, волошки , хризантеми.
Давно прилетіли та весело співають журавлі, лебеді, шпаки, голуби, дрозди,
зяблики, солов'ї
7 Конкурс малюнків, які презентують команду
8 Театральний.
Представити будь-яку казку на екологічну тему
4 день
Урок – тренінг. 9 клас
Тема «Формування навичок здорового способу життя»
Мета:
- оволодіти конкретними психологічними знаннями;
- пізнання себе та інших людей;
- забезпечення засобами самопізнання;
- розвиток навичок і умінь, необхідних для боротьби із психозалежністю.
1 Привітання
Всі учасники стають у коло і говорять ( Я, ім'я, моя найкраща риса)
2 Для того ,щоб почати роботу треба об'єднатися в групи
«Яблука» , «Груші»
3 Вправа «Очікування» (ваза очікувань) наклеїти на дошці на паперовій вазі
бутони троянд, кожен учень повинен написати на кожному бутоні, що від цього
заняття
очікує . В кінці бутони повинні стати розпущеними квітками.
3 Основна частина
« Мозковий штурм»
В
І
Л
С
Н
І
Д
4 Інформаційне повідомлення про СНІД
( 5 ХВИЛИН)
5 Робота в групах
(на аркушах паперу на дошці маркером)
« Яблука»
- пишуть про шляхи передачі ВІЛ
«Груші»
як ВІЛ не передається.
6 Гра « Асоціація»
Давайте подумаємо, які асоціації виникають, коли ви чуєте
слово
наркотик
Що вас найбільше стримує від вживання наркотиків?
7 Міф чи факт
( роздати дітям надруковані висловлювання) вони повинні сказати міф це чи
факт і пояснити
1 усі наркотики – потенційна отрута
2 алкоголь – сильний депресант
3 чим вищий рівень освіти, тим нижчий ризик стати залежним від наркотиків
4більше дівчат чим хлопців вживають наркотики
5 уживання наркотиків легко зупинити
6 нестабільна сім'я підвищує ризик стати залежним
7 ефект задоволення від наркотиків зростає з кожним наступним використанням
8 чим менший прибуток, тим вищий ризик, що людина стає залежною.
8 Давайте відпочинемо
Рухавка Австралійський дощ
Піднявся вітер – потерти долоні
Починає крапати дощ –клацати
пальцями
Починається злива –плескати по
стегнах
Злива переходить у град –тупати
ногами
Буря стихає – плескати по
стегнах
Дощ стихає –однією рукою по
грудях
Рідкі каплі дощу – клацання
пальцями
Тихий шелест – потерти долоні
З’являється сонце - підняти
руки в гору і посміхнутися.
9 Стадії
залежності від наркотиків – робота з схемою
Давайте разом подумаємо, які стадії потрапляння в залежність.
(учасники визначають стадії)
Експеримент : цікавість, одноразова спроба, таємне захоплення.
Пошук : потреба, злочин, зміна поведінки, збільшення дози.
Залежність:
щоденне вживання, неможливість зупинитися, в’язниця, хвороба і смерть.
10 Вправа «Цукерка» - роздати цукерки тим, хто має коротку зачіску ( учні про це не знають)
Як почуваються ті, що не отримали цукерок?
11 Чотири кути
Визначити свою позицію. У школі – новий учень. Пройшла чутка, що він ВІЛ –
інфікований. Як ви вчините?
12 Проголошення незалежності від наркотиків
13 Повернення до очікувань
14 Вежа знань
Вчитель в центрі, говорить , що йому сподобалось, діти по черзі підходять ,
кладуть руки на руки вчителя і говорять, що їм сподобалось.
Немає коментарів:
Дописати коментар